;-)

CZEŚĆ ! HEY! HOLA! HALLO! HEY! RYSUNEK MOJA PASJA .

piątek, 29 grudnia 2017

WITAM!

Witam serdecznie!

 

Na tym blogu chciałabym podzielić się z Wami zdjęciami moich prac plastycznych oraz wskazówki dla rysowników jak  i również sporadycznie zdjęcia mojego autorstwa, zwierząt, natury itp. ,  bo o wkońcu też sztuka ;-) Wcześniej prowadziłam fan bloga o amerykańskim wokaliście Bruno Marsie http://fani-z-marsa-bruno-marsa.blogspot.com/

Najczęściej rysuję ołówkiem, węglem  lub pastelami olejnymi. Jestem samoukiem , rysuję od wczesnego dzieciństwa. Od października tego roku studiuję na studiach dziennych, ale nie kierunek artystyczny tylko Socjologię. W wolnych chwilach zajmuję się rysowaniem, słucham muzyki,ćwiczę na siłowni, oglądam filmy lub spotykam się z chłopakiem. Brałam udział w wielu konkursach szkolnych i poza szkolnych tych z gazet itp. , lecz jedynie jako małolat udało mi się m.in. wygrać konkurs plastyczny kanału Mini Mini,gdy miałam 4 latka, oraz konkursach z dziecięcych gazetek. Od nie dawna zainteresowałam się tworzeniem rysunków z optyczną iluzją 3D. Lubię również rysować wzory na paznokciach, ale zdecydowanie wolę na kartce. ;-)
Zapraszam także na mojego instagrama alicjanka98

Sprzęt

To ja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, który motywuje mnie do dalszej praccy nad blogiem ;-) / Thanks ;-)Thank you for the comment that motivates me to continue working on the blog