;-)

CZEŚĆ ! HEY! HOLA! HALLO! HEY! RYSUNEK MOJA PASJA .

piątek, 29 grudnia 2017

Moje pierwsze grafiti

Na początek bloga udostępniam Wam Kochani zdjęcie mojego wall artu tutaj wyjątkowo narysowałam na dużym formacie , bo na ścianie mojego pokoju. ;-) Do stworzenia tej róży na wodzie użyłam spraye niebieski i złoty, co prawda nie stworzone do malowania na ścianach , ale efekt się nie zmienia i minęło już półtora roku od dnia, w którym to namalowałam. Pierwszym krokiem,było oczywiście stworzenie szkicu
.
 Szkic zrobiłam pastelami olejnymi oraz markerami niezmywalnymi w kolorze niebieskim. następnie cieniowanie z uzyciem pasteli olejnych. Kolor zielony liścia stworzony pastelami olejnymi rozkruszonymi z odrobiną wody.  Woda namalowana została sprayem w odcieniu ciemny niebieski oraz złoty. Na koniec dla ozdoby odrobina brokatu w kolorze zielonym naniesiony na liść.Praca zajęła około 4 h. Praca stworzona w czerwcu 2016. Moja pierwsza na ścianie. ;-) Coś na styl  grafiti
Trwałość bardzo dobra, nic sie nie rozmazało , ani nie skruszyło. Kwiat namalowany na ścianie pomalowanej zwyczajną farba do malowania ścian firmy Dulux.

Byłabym  niezmiernie wdzięczna za pozostawienie komentarza
( jest  możliwość jako anonimowy).
Miłego wieczoru ! ;-) Serdecznie pozdrawiam
Alicja








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz, który motywuje mnie do dalszej praccy nad blogiem ;-) / Thanks ;-)Thank you for the comment that motivates me to continue working on the blog